Disene müügitingimused
Veebipoe disene.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Disene OÜ registrikood: 14573248. Asukoht Kuressaare, Lossi 9.
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Tellimuse vormistamine ja müügilepingu kehtivus
- Kauba tellimiseks lisa soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks täida nõutud andmeväljad ning vali sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Disene arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1–2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
Tasumine ja hinnainfo
- E-poes on tasumine tellimuse eest pangalingi kaudu (makseteenuseid osutab Montonio UAB) (Swedpank, SEB, LHV, Coop). Kaubale järgi tulles/kauba kättesaamisel tasumise võimalus puudub. Tasumine on eurodes (€).
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
- Hinnad sisaldavad Eestis kehtivat käibemaksu
- Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Kättesaamine ja tarneaeg
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Kauba toimetamine pakiautomaati: Itella Estonia OÜ ja Omniva AS pakiautomaadid.
- Kohapeal järgi tulemise võimalus aadressil Lossi 9, Kuressaare, Disene salong.
- Suuremõõtmelised saadetised toimetab kohale kullerfirma.
Kaupu saadame Eesti vabariigi piires. Kauba saatmiskulud kannab ostja. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3–10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Laos kohapeal olevad tooted saadame ostjale enamasti 3-10 päeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest.
Eritellimusel valmistatud toodete kohale toimetamine ja tarneaeg
(sisustuspildid, kliendi soovitud teksti või fotoga meened, kaardid, kutsed, kalendrid jne) Sisustuspildid ja muud eritellimusel tooted prindime peale tellimuse kinnitamist vastavalt ostja soovil valitud materjalile, soovitud suuruses ja soovi korral ka raamime. Eritellimusel toodete tarne võib võtta aega 7–10 päeva. Töö teostame esimesel võimalusel alates tellimuse kinnitamisest ostja poolt. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul, seljuhul teavitatame ostjat. Kohale toimetamise aeg sõltub toote eripärast ja selle valmistamiseks kuluvast ajast. Eeldatav tarneaeg on lisatud toote kirjelduse juurde.
Kauba tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamise päevast. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Teatage tagastamise soovist ene@disene.ee. Toote tagastamise eest tasub klient, kui pole teisiti kokku lepitud.
Kui avastate tootel puuduse või defekti ja soovite selle tagastada, tuleb puudusest teada anda 14 päeva jooksul. Teated defektide kohta tuleb saata e-maili teel aadressile: ene@disene.ee Veebipood ei vastuta pärast kohaletoimetamist tekkinud defektide eest.
Kirjalik tagastamise info peab sisaldama kliendinumbrit, tellimuse numbrit ja tagastamise põhjust ning toote defekti avastamisel dokumentatsiooni kahjustuste kohta.
Veebipoe poolt kinnitatud defektse toote tagastamise tasu maksab Disene OÜ.
Tellitud kaupa ei tohi kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kaubaga tutvumiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise või rikkumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda tasu tagastamisest. Eritellimusel valminud kaupa on võimalik tagastada ainult juhul kui toode on juba kauba kättesaamisel olnud defektne või vale.
Saatmisel kahjustatud tooted
- Kui toode on Veebipoest kliendini transportimisel kahjustada saanud või kaduma läinud, vastutab kuller/tarnefirma.
- Kui klient kauba omal algatusel tagastab ning toode saab transpordi käigus kahjustada või läheb kaduma, vastutab klient.
- Veebipood soovitab kõigil klientidel kauba tagastada originaalpakendis või samaväärses turvalises pakendis. Tagastused peaksid olema jälgitavad.
- Kui avastate, et saadetis on transpordi käigus nähtavalt kahjustada saanud, tuleb sellest viivitamatult teada anda transpordi korraldanud ettevõttele. Kui avastate kahjustuse toote lahtipakkimisel, saatke palun võimalikult kiiresti teade aadressile ene@disene.ee.
- Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba tagastamise avaldus e-posti aadressile ene@disene.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale toode või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva toote tagasi saanud. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba toote üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ene@disene.ee või helistada telefonil: 53458456.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Disene vastutab, asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.